niedziela, 8 grudnia 2013

Capaldi: Jestem o 1,995 lat za młody na tę rolę


Peter Capaldi i Steven Moffat stwierdzili, że aktor odgrywający rolę Doktora nigdy nie może być wystarczająco stary.

Moffat dla Press Association1 powiedział: „Doktor ma tysiące lat, a nikomu jeszcze nie udało się znaleźć aktora odpowiednio starego do tej roli!”


Capaldi zgodził się mówiąc: Szczerze mówiąc jestem o 1,995 lat za młody na tę rolę. Więc myślę że będzie zadowolony, że przynajmniej wreszcie wygląda na swój wiek.


W odpowiedzi na obowiązkowe pytanie o jego ulubionego Doktora Capaldi mówił: Każdego, uwielbiam każdego z nich, są wspaniali. Oni liczą się jako jeden, wszyscy aktorzy, uważam że są fantastyczni. Cieszę się że mam ich w swoim dna.


Mówiąc o swoim debiucie w świątecznym odcinku Capaldi powiedział: Jeszcze go nie widziałem, więc nie mogę się doczekać swojej reakcji. Cała moja rodzina zbiera się, żeby zobaczyć jak Matt Smith się we mnie zmienia, to będzie niesamowite!



1-Zjednoczona Prasa, firma prasowa w UK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w świecie Doctor Who!