czwartek, 12 grudnia 2013

Moffat: Capaldi przekona do siebie nawet największych fanów Smitha


Steven Moffat powiedział, że nie ma wątpliwości, iż Peter Capaldi przekona do siebie wszelkich fanów, którzy z trudnością będą żegnać się z Mattem Smithem po świętach.
Moffat powiedział gazecie SFX: „Jestem pewien, że uda nam się sprzedać tego Doktora naszej dotychczasowej publiczności, ale będzie on również na tyle inny, że ludzie nie będą rozpaczać nad utratą Matta.”

Wierzy również, że Capaldi ściągne sporo nowych fanów: „Dużo ludzi zainteresuje się i obejrzy DrWho tylko dlatego bo gra tam Peter Capaldi. Powiemy im: „Nigdy nie sądziliście, że to mógłby być program dla was, ale będzie.


Dodaje: „Byłem ciekaw jak uda mu się ta rola. Sądziłem że będzie dobrze odebrana i uważałem, że będzie spora deklaracja intencji co do Doctor Who. Ludzie czasami chcą być cyniczni co do Doctor Who i mówią, że „Nie jest taki jak dawniej”, mimo iż nie da się tego w żaden sposób naukowo udowodnić.”


„Wybraliśmy do roli jednego z najbardziej uwielbianych i najwybitniejszych – oraz jednego z niewielu, nagrodzonych Oscarem! – aktorów do roli Doktora Who. To jest takie wspaniałe oświadczenie co do ważności i wielkości Doctor Who, że Peter jest oczarowany możliwością odgrywania tej roli i faktem że wybraliśmy właśnie jego.


„Peter powiedział; ‘To jest wszystko, czego kiedykolwiek chciałem, to jest dla mnie coś wspaniałego. Ja po prostu chcę być Doktorem.’ Trzeba mieć kogoś kto cieszy się tym, kocha to i będzie to traktował tak poważnie, jeżeli nie bardziej, niż wszystko inne.


Mimo całej zamieszania, Moffat obiecuje, że Doktor w wersji Capaldiego nie będzie miał w sobie nic z jego wulgarnej postaci z The Thick of It: wystarczy spojrzeć na publicystyczne zdjęcie, które dla nas zrobił, od razu widać że nie jest Malcolmem Tuckerem. Całkowicie odrzuca to i sprawia, że myślisz po prostu: „To jest Doktor"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w świecie Doctor Who!