niedziela, 8 września 2013

Tworzenie piękna kina

Fenomen filmów internetowych o Doctorze Who w Polsce! Jak zwykle mój szef wymyślił mi kolejne zadanie i o dziwo ma nosa do takich rzeczy. 

Monika Nagórna to jedna z bardzo ciekawych postaci. Zajmuje się nagrywaniem filmików – najczęściej doctorowych. I nie jest to typowa sklejka zdjęć czy jakiegoś materiału filmowego, który służyłby za kolejną próbę pokazania swojej teorii. Ta piękna pani (tak panowie jest bardzo urodziwa) tworzy to co kocha, a kocha tak jak my samą kwintesencję doctorowości. Jej filmy opowiadają tak na dobrą sprawę o DW, ale w niezwykłej oprawie muzycznej. Oglądając je miałam wrażenie jakbym byłam tam i patrzyła nie mogąc nic zrobić, a jednocześnie byłam zachwycona oprawą. Syci ona oczy i jest wręcz nie do opisania, jednak pojęłam się to zrobić.

”Posklejanie” tego zajmuje jej pewnie wiele czasu, ale efekt końcowy jest rewelacyjny. Jeden z filmów pokazuje nam nawet samą autorkę w cudownej kreacji T.A.R.D.I.S. mini razem z Dalekiem! Nie spodziewałam się Az takich rewelacji. Widziałam kilka klipów jej produkcji i stwierdzam TOTALY COOL. Dziewczyna kręci się w tematach miłości, przyjaźni, grozy i wielu łez. Oglądając miałam autentycznie mokre policzki. Jedną z głównych bohaterek jest River (też ją bardzo lubię), która za każdym razem ratuje Doctora, a w innej produkcji umiera. Oprawa muzyczna jest różnotematyczna, lecz zawsze zgodna z tym co widać na ekranie. Mam wrażenie, że chyba za dużo słodzę, ale nie da się tego tak naprawdę nie chwalić.

Z zapartym  tchem będziemy pewnie czekać na kolejne cudo Moniki Nagórnej, a na zachętę i własną ocenę zapraszam na krótki film reklamujący jej kanał na platformie rozrywkowej You Tube.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w świecie Doctor Who!